Παρασκευή 19 Ιανουάριος 2018
Find me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Linkedin
EDP LOGO NEW
Home arrow Εκδηλώσεις arrow Ελλάδα arrow JetVarnish 3DS & IFOILS από τις Konica Minolta και Graphcom

JetVarnish 3DS & IFOILS από τις Konica Minolta και Graphcom

Τετάρτη, 11 Οκτώβριος 2017

Events/jetvarnish 2017/A_KM&G.jpg

Η Konica Minolta και η GRAPHCOM παρουσίασαν σε μία διήμερη εκδήλωση την τεχνολογική καινοτομία JETVARNISH 3DS & IFOILS της MGI, που επιτρέπει με ψηφιακό τρόπο το φινίρισμα εντύπων με UV και foil.

Συγκεκριμένα, εκπρόσωποι κλαδικών μέσων, δημοσιογράφοι, διευθυντές παραγωγής αλλά και τυπογράφοι, είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά ψηφιακές εκτυπώσεις με εφφέ τοπικού UV και χρυσοτυπίας κατόπιν live demonstration στον ειδικά διαμορφωμένο εκθεσιακό χώρο Digital Imaging Square της Konica Minolta.

Πλέον, οι επαγγελματίες μπορούν να πραγματοποιούν μικρές και μεγάλες παραγωγές, να πραγματοποιούν δοκιμαστικές προωθητικές ενέργειες αλλά και να εξατομικεύουν την επικοινωνία τους με τη χρήση ανάγλυφου βερνικιού και μεταλλικές υφές του foil σε μεταβλητά δεδομένα (VDP, VDF).

Events/jetvarnish 2017/3_KM&G.jpgEvents/jetvarnish 2017/2_KM&G.jpg

Events/jetvarnish 2017/1_KM&G.jpgEvents/jetvarnish 2017/4_KM&G.jpg

Το JETVARNISH 3DS & IFOILS, προσφέρει τοπικό βερνίκι απλό και ανάγλυφο (3D) και χρυσοτυπία επίπεδη ή ανάγλυφη ψηφιακά, μεμονωμένα ή και ταυτόχρονα στην ίδια εργασία.

Για τη λειτουργία της χρυσοτυπίας ακολουθείται μια 100% ψηφιακή διαδικασία, χωρίς κλισέ και τσίγκους, με δυνατότητα εφαρμογής έως δύο διαφορετικών χρωμάτων foil σε ένα πέρασμα, καθώς και foil on foil.

Παράλληλα, χάρη στην τεχνολογία AIS Smart Scanner που ενσωματώνει το σύστημα, χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη και ένα εξελιγμένο σύστημα πολλαπλών scanner για να βρίσκει τις σωστές συμπτώσεις σε κάθε φύλλο ξεχωριστά.

Το νέο σύστημα που παρουσίασαν οι δύο εταιρείες σχεδιάστηκε με γνώμονα τη βελτίωση και ενίσχυση των παραδοσιακών εκτυπώσεων ώστε αυτές να μετατραπούν σε εργαλεία Marketing και να μην αποτελούν απλώς μέσα πληροφόρησης.

Για παράδειγμα, η ανάγλυφη ύφη που αποκτούν τα έντυπα μπορεί αν επιδράσει θετικά στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών αφού η επίδραση της αφής είναι πολύ σημαντική στη λήψη αποφάσεων αγοράς.

Σύμφωνα με έκθεση των Joann Peck and Suzanne B. Shu με τίτλο: Η επίδραση της αφής στην αντίληψη ιδιοκτησίας (Εκδόσεις Oxford University Press), η υφή ενός προϊόντος συμβάλει θετικά με τους εξής τρόπους:

- H επαφή συνδέει με προσωπικό τρόπο ανθρώπους με αντικείμενα.

- Η εμπειρία επαφής με ένα αντικείμενο μπορεί να επηρεάσει την πειθώ.

- Η συναισθηματική αντίδραση ενός αντικειμένου αυξάνεται όταν η αφή παρέχει αισθητική ανάδραση.

- Η αφή αυξάνει στατιστικά την ΑΝΤΙΛΗΨΗ της ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ.

- Όσο πιο υψηλή η αντίληψη της ιδιοκτησίας, τόσο πιο πιθανό είναι να οδηγήσει σε αγορά.

Η δυνατότητα προσθήκης τοπικού βερνικιού και χρυσοτυπίας σε ένα έντυπο ή μία συσκευασία δεν είναι κάτι νέο, η διαφορά όμως είναι πως πλέον τα δύο αυτά στοιχεία ενός εντύπου μπορούν να παραχθούν ταυτοχρόνως από μία μηχανή σε μικρές ψηφιακές παραγωγές, μπορεί το βερνίκι να έχει τρισδιάστατη υφή αναβαθμίζοντας τα έντυπα χωρίς την εκτόξευση του κόστους παραγωγής, και μπορούν να δημιουργούνται επιτόπου, μαζί με την ψηφιακή εκτύπωση με τη χρήση μεταβλητών δεδομένων. 
Events/jetvarnish 2017/KM&G_5.jpg

0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Θα πρέπει πρώτα να συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια.

NEWSLETTER

Σύνδεση Χρήστη