Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2018
Find me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Linkedin
EDP LOGO NEW
Home arrow Άρθρα arrow Έρευνες arrow Πανευρωπαϊκή Έρευνα EDP

Πανευρωπαϊκή Έρευνα EDP

Β. Δημάκης
Δευτέρα, 22 Οκτώβριος 2012

Έρευνα EDP


Λαμβάνοντας υπόψιν τη δύσκολη οικονομική κατάσταση αλλά και την κατάσταση του κλάδου των εκτυπώσεων (ως σύνολο) με τα δομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει, οι επιχειρήσεις εκτυπώσεων που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του EDP να συμμετάσχουν στη μεγάλη πανευρωπαϊκή έρευνα, δείχνουν να βρίσκονται σε αρκετά καλή κατάσταση.



Στην πλειονότητά τους οι επιχειρήσεις ψηφιακών εκτυπώσεων (μικρής ή ευρείας διάστασης) είναι μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις με 1 έως 5 υπαλλήλους και ακολουθούν οι λίγο μεγαλύτερες με 6 έως 10 άτομα προσωπικό. Το σκηνικό αλλάζει λίγο στις εταιρείες που καλύπτουν και τα δύο είδη εκτύπωσης οι οποίες δείχνουν να είναι μεγαλύτερες (σχεδόν το 10% αυτών απασχολούν από 51 έως 100 άτομα προσωπικό).

articles/EDP Survey 2012/A_Pinakas1.jpg

Οι κλάδοι των ψηφιακών εκτυπώσεων και των εκτυπώσεων ευρείας διάστασης δείχνουν να είναι αρκετά δυναμικές και οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους δύο αυτούς κλάδους αρκετά ανταγωνιστικές. Παρόλα αυτά, όμως, δεν είναι απρόσβλητες από τη γενικότερη ύφεση, την πίεση στις τιμές και στη μεγάλη μείωση του περιθωρίου κέρδους τους.

Τα αποτελέσματα της έρευνας του EDP δείχνουν πως προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις πανευρωπαϊκά είναι η εξεύρεση νέων αγορών και εφαρμογών, αλλά και η προσφορά νέων υπηρεσιών προς τους πελάτες τους.

articles/EDP Survey 2012/A_Pinakas2.jpg


Στρατηγικές εξόδου από την κρίση

Πίσω από τις προσπάθειες των εταιρειών για έξοδο από την κρίση και αύξηση του τζίρου τους, η έρευνα έδειξε πως βρίσκονται στρατηγικές οι οποίες κυρίως έχουν να κάνουν με την προσθήκη νέων παρεχόμενων υπηρεσιών.

Οι επιχειρήσεις εκτυπώσεων στην Ευρώπη, πλέον, προσφέρουν στους πελάτες τους και υπηρεσίες όπως σχεδιασμό, εγκατάσταση/τοποθέτηση καθώς και εξατομικευμένα έντυπα (Variable Data Print). Η τάση αυτή δείχνει πως οι επιχειρηματίες πλέον εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες που τους παρέχει η ψηφιακή τεχνολογία και εμπλουτίζουν με αυτές τις υπηρεσίες τους.

Ένα πολύ σημαντικό συμπέρασμα που προέκυψε από την ανάλυση των απαντήσεων είναι το γεγονός πως οι επιχειρήσεις που αποφασίζουν στρατηγικά να εξελιχθούν, το κάνουν όχι με την παραδοσιακή μέθοδο των τυπογράφων, δηλαδή με μία αναβάθμιση του εξοπλισμού τους (καινούριες μηχανές εκτύπωσης με καλύτερη ποιότητα κ.λπ.). Αντ' αυτού, επιλέγουν να βελτιώσουν ή/και να δημιουργήσουν από την αρχή τμήματα πωλήσεων & marketing και να βελτιώσουν τη συνεργασία τους με τους προμηθευτές τους επενδύοντας ταυτοχρόνως στην έρευνα και την εκπαίδευση.

articles/EDP Survey 2012/A_Pinakas3.jpg


Η κατάσταση της αγοράς

Στην αγορά των εκτυπώσεων ευρείας διάστασης (Wide Format) κυρίαρχη θέση έχουν οι εκτυπωτές διαλύτη (solvent) και ακολουθούν οι εκτυπωτές νερού. Επίσης, φάνηκε μια καλή αύξηση των εκτυπωτών UV.

Στις εκτυπώσεις φύλλου, τη μερίδα του λέοντος έχουν οι έγχρωμες μηχανές εκτύπωσης φύλλου, με τους ταχυπαραγωγικούς εκτυπωτές, τις μεγάλες ψηφιακές μηχανές και τους πολυ-λειτουργικούς εκτυπωτές (MFP's) με παραγωγή 45+ φύλλων/ώρα, να κυριαρχούν.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έρευνα, χρησιμοποιούν ψηφιακές μηχανές εκτύπωσης για περισσότερο από 5 χρόνια.



0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Θα πρέπει πρώτα να συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια.

NEWSLETTER

Σύνδεση Χρήστη