Δευτέρα 22 Ιανουάριος 2018
Find me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Linkedin
EDP LOGO NEW
Home arrow Εκδηλώσεις arrow Κόσμος arrow Πανευρωπαϊκό Συνέδριο της Konica Minolta

Πανευρωπαϊκό Συνέδριο της Konica Minolta

Τετάρτη, 26 Οκτώβριος 2011

Konica Minolta ELC 2011

Κάθε δύο χρόνια η εταιρεία Konica Minolta συγκεντρώνει το δίκτυο μεταπωλητών της ώστε να τους ενημερώσει για την πορεία της εταιρείας αλλά και για τις μελλοντικές στρατηγικές που θα ακολουθήσει. Φέτος, σημείο συνάντησης ήταν το Μόναχο και το cmykmag.gr ήταν εκεί για να καλύψει το γεγονός. Απέσπασε μάλιστα και μία αποκλειστική συνέντευξη με τον Πρόεδρο της Konica Minolta Business Technologies, κο Shoei Yamana, την οποία σας παρουσιάζουμε στη συνέχεια του άρθρου.

Η εκδήλωση

Konica Minolta ELC 2011Στο πλαίσιο του φετινού ELC (European Leadership Conference) στο Μόναχο, η διοίκηση της εταιρείας παρουσίασε δια στόματος του προέδρου της εταιρείας κου Shoei Yamana, στο συνεδριακό κέντρο του Μονάχου, τη θεαματική πορεία της εταιρείας τα τελευταία χρόνια. Ως γνωστών η Konica Minolta έχει μπει δυναμικά στον κλάδο των ψηφιακών εκτυπώσεων με μία γκάμα προϊόντων η οποία ξεκινά από χαμηλής παραγωγικότητας εκτυπωτές γραφείου και φτάνει μέχρι εκτυπωτές μεσαίας παραγωγικότητας. Μεγάλο ατού της γκάμας προϊόντων είναι η πολύ υψηλή ποιότητα εκτύπωσής τους, η οποία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στα καινοτόμα μελάνια πολυμερισμένου γραφίτη που χρησιμοποιούν.

Οι εκδήλωση φέτος ήταν χωρισμένη σε τρεις ενότητες:

Αρχικώς, οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία όπως είπαμε και νωρίτερα να ενημερωθούν για την πορεία των πωλήσεων της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο δια στόματος του προέδρου της κυρίου Yamana. Ο κύριος Yamana στην ομιλία του έκανε μια ιστορική αναδρομή της πορείας της Konica Minolta, ξεκινώντας από το 2003 οπότε και πραγματοποιήθηκε η ένωση των Konica Corporation και Minolta Co. Ltd.

Konica Minolta ELC 2011
Η κατάμεστη αίθουσα ομιλιών και σεμιναρίων

Ο κύριος Yamana τόνισε πως η ανοδική πορεία της επιχείρησης διακόπηκε το 2008 εξαιτίας της κατάρρευσης της Lehman Brothers η οποία βούλιαξε την παγκόσμια οικονομία στην ύφεση.

Στόχος, όπως είπε, μετά από τη δυσάρεστη αυτή εξέλιξη είναι η εταιρεία να μετεξελιχθεί από απλός πωλητής εξοπλισμού (Hardware) σε ολοκληρωμένο παροχέα υπηρεσιών προς τους πελάτες της (Service Provider). Επίσης, αναγνωρίζοντας τις εξελίξεις στην τεχνολογία που άλλαξαν δραματικά τον κόσμο το τελευταίο διάστημα (smartphones, clouding, e-publishing κ.λπ.) τόνισε πως η Konica Minolta θα ανταποκριθεί στο κάλεσμα των καιρών με μία νέα στρατηγική ανάπτυξης η οποία θα βασίζεται σε ένα πελατο-κεντρικό μοντέλο και θα περιλαμβάνει τρεις βασικούς άξονες:

- Υψηλής ποιότητας προϊόντα

- Υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και

- Υψηλής ποιότητας ολοκληρωμένες λύσεις

Σημαντικό κομμάτι της νέας στρατηγικής της εταιρείας αποτελεί ο κλάδος των εκτυπώσεων παραγωγής όπου η εταιρεία έχει παρουσία με τη ναυαρχίδα της, τον εκτυπωτή bizhub PRESS C8000.

Τέλος, ο κύριος Yamana έδωσε εξίσου μεγάλη σημασία στην πράσινη ανάπτυξη, τονίζοντας πως η περιβαλλοντική ευθύνη της εταιρείας είναι πολύ μεγάλη και η Konica Minolta δεσμεύεται σε όλες τις ενέργειές της για την προστασία του περιβάλλοντος.

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο κύριος Ken Osuga, πρόεδρος της εταιρείας για την Ευρώπη. Ο κύριος Osuga δεσμεύτηκε για τη διάθεση νέων ψηφιακών εκτυπωτών παραγωγής τα επόμενα χρόνια, τα οποία όπως είπε θα συνεχίσουν την επιτυχημένη πορεία της μηχανής bizhub PRESS C8000. Άλλωστε, οι εκτυπώσεις παραγωγής αποτελούν σήμερα έναν από τους δύο βασικότερους πυλώνες της επιχείρησης.

Επίσης, αποκάλυψε πως στην επικείμενη Drupa 2012, η εταιρεία θα δώσει ιδιαίτερο βάρος στη ισχυροποίηση της θέσης της ως παροχέας εκτυπωτικών λύσεων για τον κλάδο των Γραφικών Τεχνών και πως πρόκειται να εισέλθει και στην αγορά των εκτυπώσεων ευρείας διάστασης (Wide Format).

Konica Minolta ELC 2011
Άποψη του εκθεσιακού χώρου
Konica Minolta ELC 2011
Νέα και παλαιότερα μοντέλα εκτύπωσης

Η δεύτερη ενότητα είχε να κάνει με την παρουσίαση στο κοινό, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο-έκθεση, των νέων εκτυπωτών γραφείου και υπηρεσιών clouding της εταιρείας.

Μεταξύ των νέων μηχανημάτων ξεχώρισαν οι νέοι ασπρόμαυροι εκτυπωτές γραφείου bizhub 36, bizhub 42 και bizhub C364 καθώς και ο laser εκτυπωτής ευρείας διάστασης FOTOBA-KIPCUT της συνεργαζόμενης με την Konica Minolta εταιρείας KIP.

Konica Minolta ELC 2011Events/KM ELC 2011/A_kmelc_newbw2.jpgEvents/KM ELC 2011/A_kmelc_kip.jpg

Στο κέντρο του εκθεσιακού χώρου, για να τονίσει η εταιρεία την περιβαλλοντική της ευαισθησία είχε τοποθετήσει διάφορα γνωστά μοντέλα της «ντυμένα» με εικόνες από δάση και άγρια ζώα.

Konica Minolta ELC 2011Events/KM ELC 2011/A_kmelc_ecoprint2.jpg

Σε ότι αφορά στις υπηρεσίες εκτύπωσης από απόσταση, η εταιρεία παρουσίασε τις εφαρμογές Clouding, με τις οποίες οι χρήστες μπορούν μέσω των φορητών συσκευών του να στέλνουν προς εκτύπωση αρχεία σε απομακρυσμένους εκτυπωτές, χωρίς αυτοί να βρίσκονται στο ίδιο δίκτυο (όπως συμβαίνει με τις ήδη γνωστές εφαρμογές τύπου AirPrint).

Ειδικό stand υπήρχε και για τη δραστηριοποίηση της εταιρείας στον κλάδο της ψηφιακής εκτύπωσης υφασμάτων. Πρόσφατα μάλιστα η εταιρεία είχε παρουσιάσει στην έκθεση ITMA 2011 στη Βαρκελώνη τον νέο της εκτυπωτή ευρείας διάστασης Nassanger PRO 1000.

Konica Minolta ELC 2011
Μεταξύ των εκθεμάτων υπήρχαν και τα προϊόντα της Konica Minolta για την εκτύπωση υφασμάτων

Τέλος, σειρά στο ELC της Konica Minolta είχαν μια σειρά σεμιναρίων στα οποία στελέχη της εταιρείας ανάπτυξαν με περισσότερη λεπτομέρεια τις επόμενες κινήσεις της Konica Minolta.

Η φετινή συνάντηση των μεταπωλητών έκλεισε με ένα παραδοσιακό βαυαρικό γλέντι το οποίο πραγματοποιήθηκε στη σάλα της μπύρας Löwenbräu στο κέντρο του Μονάχου!



0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Θα πρέπει πρώτα να συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια.

NEWSLETTER

Σύνδεση Χρήστη