Δευτέρα 26 Ιούνιος 2017
Find me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Linkedin
EDP LOGO NEW
Home arrow Συνεντεύξεις arrow Επίσκεψη στη Digiprint

Επίσκεψη στη Digiprint

Παρασκευή, 02 Σεπτέμβριος 2011

interviews/Digiprint/T_digiprint.jpg

Πριν επτά χρόνια, στην ελληνική αγορά έκανε την εμφάνισή της η εταιρεία Digiprint με στόχο να καλύψει την αγορά στις ψηφιακές εκτυπώσεις μεγάλης διάστασης υψηλής ανάλυσης.

Το cmykmag.gr ήρθε σε επαφή με τον άνθρωπο πίσω από την εταιρεία, τον κύριο Λευτέρη Σούμπαση, ώστε να μας πει πώς βιώνει μία τέτοιου μεγέθους επιχείρηση την οικονομική κρίση, τις εξελίξεις της τεχνολογίας αλλά και την πρωτοφανή κατάσταση που επικρατεί στη χώρα µας μετά την καθολική απαγόρευση των υπαίθριων διαφημίσεων.

Ο κύριος Σούμπασης είναι ένας νέος άνθρωπος που προέρχεται από το χώρο των copyshops. Διατηρούσε αρχικώς επιχείρηση ψηφιακών εκτυπώσεων και φωτοτυπιών στο κέντρο της Αθήνας και το 2004 αποφάσισε να ασχοληθεί αποκλειστικώςµμε τις ψηφιακές εκτυπώσεις ευρείας διάστασης για την κάλυψη της διαφημιστικής αγοράς.

Τη χρονιά των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, η Digiprint ξεκίνησε τη δραστηριότητά της με ένα Vutek 3 µμέτρων και στα χρόνια που ακολούθησαν εξελίχθηκε σε μία από τις μεγαλύτερες μονάδες παραγωγής outdoor εκτυπώσεων στη χώρα μας.

Συντελεστές αυτής της επιτυχίας, όπως μας λέει ήταν η προσήλωση σε μία συγκεκριμένη αγορά, οι συνεχείς επενδύσεις σε εξοπλισμό αιχμής καθώς και η αγάπη για τη συγκεκριμένη δουλειά.

«Μετά το πρώτο Vutek το 2004, σιγά σιγά επενδύσαμε σε πρόσθετο εξοπλισμό. Συνεχίσαμε με δεύτερο Vutek -αυτή τη φορά επίπεδο- και μαζί πήραμε και ένα κοπτικό της Zund. Το 2006 επενδύσαμε σε ένα πεντάμετρο Vutek και την επόμενη χρονιά, το 2007, πήραμε το TurboJet της HP», εξηγεί ο κύριος Σούμπασης.

Τα επόμενα χρόνια η εταιρεία δεν σταμάτησε να επεκτείνει την παραγωγική της δυνατότητα, επενδύοντας στο Revolution της HP καθώς και σε μια σειρά εκτυπωτών της Durst όπως στα μοντέλα 320R, Rho 500R και Rho 800HS αλλά και στο Lambda, έναν υψηλής ανάλυσης laser εκτυπωτή φωτογραφικού χαρτιού ο οποίος χρησιμοποιείται από την εταιρεία για εκτυπώσεις backlit υψηλής ευκρίνειας.

interviews/Digiprint/dgiprint1.jpg interviews/Digiprint/digiprint2.jpg
interviews/Digiprint/digiprint3.jpg interviews/Digiprint/digiprint4.jpg

Στη συζήτησή μας, πολλές φορές ο κύριος Σούμπασης αναφέρθηκε στη μεγάλη σημασία που έχουν οι χρόνοι παραγωγής σε μία εταιρεία ψηφιακών εκτυπώσεων ευρείας διάστασης. Μπορεί το σημαντικότερο στοιχείο που θα ξεχωρίσει μία εταιρεία από τον ανταγωνισμό να είναι η ποιότητα, αλλά σε επιχειρήσεις γραφικών τεχνών που αναλαμβάνουν ολόκληρες διαφημιστικές καμπάνιες, είναι καθοριστικής σημασίας η ικανότητα να μπορούν να παραχθούν χιλιάδες τετραγωνικά εκτυπώσεων στα στενά χρονικά περιθώρια που θέτουν οι διαφημιστικές εταιρείες.

«Για εμάς δεν είναι δύσκολο να παράξουμε μια δουλειά των 100 banners σε μία μέρα, ο στόχος είναι να είμαστε σε θέση να παράγουμε 100 δουλειές των 100 banners την ημέρα!» δηλώνει χαρακτηριστικά.

Η φιλοσοφία αυτή αντικατοπτρίζεται και στον εξοπλισμό που διαθέτει η εταιρεία, ο οποίος εκτός από υψηλή ποιότητα, προσφέρει και πολύ μικρούς χρόνους παραγωγής. Η εταιρεία έχει κάθετη οργάνωση, χάρη στην αυτοματοποίηση της παραγωγής και στον εξοπλισμό στον οποίο έχει επενδύσει, ώστε να φέρνει εις πέρας τόσο μεγάλο όγκο δουλειάς.

«Δουλεύουμε σε 2 βάρδιες. Η εταιρεία λειτουργεί από τις 8 το πρωί έως τις 10 το βράδυ και από τότε που «γιγαντωθήκαμε» τεχνολογικά με τα καινούρια μηχανήματα, δεν χρειάζεται να έχουμε νυχτερινά. Τυπώνουμε όλη την ημέρα και το βράδυ γίνεται η τοποθέτηση και οι εφαρμογές.»

Βασική δραστηριότητα της εταιρείας είναι η κάλυψη των ΜΜΜ (λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ, μετρό) και το ρεκόρ παραγωγικότητάς της είναι η ολική κάλυψη 20 λεωφορείων (εκτύπωση και επικόλληση) μέσα σε μία μόλις ημέρα, με παράλληλα να «τρέχουν» και άλλες παραγωγές.



0 Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Θα πρέπει πρώτα να συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια.

NEWSLETTER

Σύνδεση Χρήστη